Jakie to cudne, cudne, cudne Tato patrzeć, jak Igor się uśmiecha :):):) I cudnie przyglądać się jego rodzicom, którzy odkryli właśnie, że "kosi kosi" bawi ich Maluszka :)
I cudnie też siedzieć w jednym pokoiku z ukochaną przyjaciółką, która tak swobodnie robi te swoje papierowe cudeńka, popijając naleweczkę :)
no weeeeź
OdpowiedzUsuńJesu, jaka Ty jesteś nieczuła! :)
Usuńarogancka - tak
Usuńasertywna - tak
złośliwa - tak
realistka - tak
wymagająca - tak
leniwa - tak
porywcza - tak
uparta - tak
zrzędliwa - tak
nerwowa - tak
niecierpliwa - tak
...
ale nigdy do mnie nie mów, że jestem nieczuła ;)
Droczę się z Tobą :)
Usuńps. na "tak" jest: asertywna, realistka, a zamiast nerwowa, dałabym - ceniąca bieg czasu :)